KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model

  • masa pelepasan:2023-08-30 08:14:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:241
  • Penerangan pantas:

    Karstad,KarstadPengubah stesen,Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua

Kandungan artikel
KarstadPengubah stesen,

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

KarstadPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam,KarstadKandungan ujian handover bagi pengubah jenis kering, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Sahara BaratSyarikat pengubah jenis kering

Apa peranan penting pengubah kuasa

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa,KarstadKod untuk pemasangan pengubah kuasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Nilai tinggiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model



Sebab api dalam pengubah kuasa

produk baruMod wayar pengubah jenis kering:

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

KarstadPembuat pengubah jenis kering

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

KarstadMaklumat produk lain
  • AfakPengubah utama dan pengubah distribusiUndang-undang perlindungan saluran paip

    AfakPengubah utama dan pengubah distribusiUndang-undang perlindungan saluran paip

  • OpalePlatform angkat atas lurus hidraulikArahan pengenalan dan pemasangan produk

    OpalePlatform angkat atas lurus hidraulikArahan pengenalan dan pemasangan produk

  • OpalePemuatan dan membuka jembatan bekasKesan visual

    OpalePemuatan dan membuka jembatan bekasKesan visual

  • Alphen aan den RijnJembatan naik bergerak hidraulikApakah status penghantaran biasa

    Alphen aan den RijnJembatan naik bergerak hidraulikApakah status penghantaran biasa

  • Alphen aan den RijnPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiTrend pasaran

    Alphen aan den RijnPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiTrend pasaran

  • Alphen aan den RijnPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah skop penggunaan?

    Alphen aan den RijnPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah skop penggunaan?

  • Nahiyat al FuhudPengubah utama kilang kuasaUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

    Nahiyat al FuhudPengubah utama kilang kuasaUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • SzazhalombattaPlatform angkat automatik hidraulikRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan

    SzazhalombattaPlatform angkat automatik hidraulikRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan

  • segera:Peringatan: Maklumat KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model memberi anda KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model oleh syarikat kami, perkhidmatan KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model. KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KarstadPrice of dry-type transformerCara memilih model, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!